niedziela, 7 kwietnia 2013

Przepraszam+ który sezon najlepszy (według mnie)

Hej przepraszam, że nie pisałam ale widzę, że nikt nie ogląda bloga więc dałam sobie przerwę. Zobaczymy jak dalej będziecie oglądać :)

Wkurza mnie ten 3 sezon ;p Najbardziej Jeroy ;/ Naszczęście zerwali.... W ogóle nie ma Amber, Niny. Więc ten sezon jest najgorszy

 Postanowiłam uporządkować sezony od najlepszego do najgorszego.

Sezon 1.   9/10

Ten sezon był bardzo fajny. Poznawaliśmy wszystkich. Ale nie lubiłam Jeroma i on mnie wkurzył, tak jak mickra.

Sezon 2.   10/10

Ten sezon był według mnie najlepszy. Był Eddie. Patricia była fajna i w ogóle wszyscy!

Sezon 3.   5/10

Wiem, że nisko ocenione ale według mnie na to zasługuje. Jerome miał 3 dziewczyny. Nie ma Niny, Amber. Jest K.T i Willow. Nie, że ich nie lubie ale nigdy nie zastąpią nam naszych ulubionych postacii ;)


     1 miejsce
   SEZON       2

             
     2 miejsce                                                                                                                    
     SEZON 1

3 miejsce

SEZON 3

To jest tylko moje zdanie ;)

okej postaram się pisać częściej




M a r c i a




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania można reklamować blogi ale komentarz musi być również dotyczący posta :)
Dziękuje