niedziela, 3 marca 2013

ODCINKI HOA+KOMENTARZE+406 ODWIEDZIN+INNE

Hej cieszę się ponieważ odwiedzono blog ponad 400 razy ;))) super!!
Dziękuje wam
Cieszę się jeszcze z jednego powodu
Więc.... Pojawiły się dwa komentrarze !! Również się bardzo cieszę


SUPER!!


Przechodzę do odcinków z napisami




ODCINEK 16 PL

ODCINEK 15 PL

ODCINEK 14 PL

ODCINEK 13 PL

A TU MACIE WSZYSTKIE ODCINKI  PL
WSZYSTKIE PL




Oglądając reklamy zauważyłam coś



Ta dziewczyna kojazy mi się z Willow. Nie wiem czemu alee bardzo

Szczególnie w tej reklamie jak płacze


A teraz pokaże Willow




Według mnie wielkie podobieńtwo xd


Oglądałam dzisiaj odcinek wszystkie odcinki Hoa. W 16 Jerome mówi Marze, że na nią nie zasługuje. Według mnie on ma dosyć Willow xd. Sama bym miała jej dosyć. Pod koniec tego odcinka ogląda zdjęcia Mary i yrghh... wiewióry ;p. Mówi do siebie co ja zrobiłem, nie dziwie się ;p 



Gify i zdjeica














niektóre zdjęcia i gify mnie ciekawią xd


okej to pa


M a r c i a

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania można reklamować blogi ale komentarz musi być również dotyczący posta :)
Dziękuje