piątek, 18 stycznia 2013

Scenariusz nr 1



Hej  dzisiaj napiszę 1 scenariusz, znaczy już napisałam i wam go przedstawiam :)


Przed domem Anubisa

Fabian:Cześć Patricia!
Patricia: Cześć Fabian!
przytulają się
Fabian: Widziałaś Ninę?
Patricia: Nie, myślałem , że już ją widziałeś.
Amber: Ja wiem co jest z Niną (płacze) Ona.... Ona miała wypadek.
Fabian: Co?!
Fabian ucieka
Patricia: Fabian stój!
Joy: Cześć, co się stało?
Patricia: Nie twoja sprawa. I tak... ( Eddie przerywa)
Eddie: Hej laski i Patricio.
Patricia: Ha ha. Zanim coś powiesz, to pomyśl
Idą do domu

Mara: Jerome!

Jerome: Tęskniłem za tobą!

 obą też
Zbliżają się do pocałunku
Poppy: Ej przestańcie, fuu

Mara: Poppy co ty tu robisz?
Poppy: Jerome ci nie mówił? Będę z wami mieszkać.A ty Maro co tu robisz?
Mara: O co chodzi?
Poppy: No myślałam, że po pocałunku z Jeromem nie wrócisz.
Jerome: Ha ha  idź stąd
Poppy odchodzi
Jerome i mara się całują
Mara: WRESZCIE możemy razem spędzić czas


 w domu anubisa
Trudy: Dziewci lepiej usiądźcie (płacze)

Wszyscy: CO się stało?!
Victor: Nina miała wypadek
Fabian: Wime :(
Trudy: I nie żyje
Wszyscy: Co?!

Koniec\





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania można reklamować blogi ale komentarz musi być również dotyczący posta :)
Dziękuje