czwartek, 24 stycznia 2013

200 odwiedzin!

ale sie cieszę jest 200 odwiedzin! Ale extra! Cieszę sie rownez bo jutro pojawi sie w internecie nowy odcinek! Napisze scenariusz
Już mam xd

                                                       SCENARIUSZ 2


T: Nina nie żyje
Wszyscy: co?!
F: niemożliwe!!

Wszyscy placza

T: wiedziałam , mogliśmy zrobić to ostrożniej a nie odrazu :(
M: Trudy nie przejmuj sie , to nie twoja wina (płacze)
V: Idzcie dzieci

Wychodzą idą do swoich pokoi

Pat: Joy nie jest ci przykro?
Jo: No nie jakoś
Pat: Nie rozumiesz tego?! Ona nie żyje!

Patricia idzie do lazienki

M: Joy, jak ty możesz ?





Idzie za patricią

W łazience

Pat: dlaczego ona to powiedziała
M: Nie wiem
Pat: Ona sie kocha w Fabianie. A Nina to była przeszkoda.
M: Ale odrazu takie coś mówić
Amber wchodzi
Am: co tu robicie
Wszystkie: Joy
M: tak
Am: nie mogę sie z tym pogodzić
Pat: Ja też
M: musi ktoś pójść do Fabiana, sam sobie nie poradzi
Cisza
M: ja pójdę
 Idzie do pokoju Fabiana
Puka
M: fabian jesteś tam?
Cisza
Wchodzi
M: co to za List?
Czyta

Nie umiem sie z tym pogodzić. Jak ona nie żyje
To ja tez nie mogę. Żegnam na zawsze.
Fabian

ok pa


M a r c i a


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania można reklamować blogi ale komentarz musi być również dotyczący posta :)
Dziękuje